اسپهلار، اصغر
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
اسداللهی شاه بابلی، عطیه
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
اسدی، نوراله
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
اسدی، نوراله
بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 47-63]
اسدی، نوراله
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
اسدی امیری، اصغر
بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 80-89]
اسدی امیری، اصغر
بررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 49-56]
ب
باباجانی بابلی، محدثه
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
باباجانی بابلی، محدثه
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
باباجانی بابلی، محدثه
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
بهرام ارجاوند، مهران
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
بهرام ارجاوند، مهران
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
بهرام ارجاوند، مهران
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
ح
حسنزاده، نفیسه
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
حیدری آردی، طیبه
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
خ
خراط، یگانه
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
خراط، یگانه
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
خرّاط، یگانه
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
د
درزی، معین
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
ر
رضائی، سید مصطفی
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
س
سراج پور، سارا
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
سلطانی، مسعود
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
ص
صافی، محمدرضا
چگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 26-34]
صفاریان همدانی، سعید
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
ع
عسکریان امیری، فاطمه
بررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 10-23]
علیزاده چمازکتی، امیر
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا) [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 23-32]
عندلیب، بردیا
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 56-64]
ف
فتاحی، مجید
بررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 11-25]
فتاحی، مجید
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 35-46]
فتاحی، مجید
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 64-72]
فتاحی، مجید
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]
فتاحی، مجید
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
فرزاد، حسین
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
فرهادی سنگدهی، لیلا
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 1-19]
فرهادی مقدم، عبدالحمید
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 58-65]
ق
قاسمنژاد، زبیر
تأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 46-57]
ک
کلانتری، علی
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
کلانتری، علی
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
کلانتری، علی
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
کمالینژاد، فاطمه
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 24-34]
کمالینژاد، فاطمه
بررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 57-72]
کمالی نژاد، فاطمه
مروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 65-79]
م
ماهفروزی، عباس
بررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
مقصودی، شروین
بررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان) [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 40-55]
ملیجی، مهرداد
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید [دوره 1، شماره 3، 1399، صفحه 20-39]
مهدوی، ایرج
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
ن
نجاتی، نیلا
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
نجاتی ساروی، نیلوفر
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 33-45]
نظری، محبوبه
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال) [دوره 1، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
نیک خواه، مجتبی
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 1-13]
ه
هاشمی مقدم، امین
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات [دوره 1، شماره 2، 1399، صفحه 14-22]